Iyı akşamlar Arkadaşlar hava sıcak uyku zaten yok 33 haftalıgım dolapdan soğuk su ıcıyorum hasta olursunz dıyolar klıma çarpacak sen çocuğu hasta etceksn doğumun zorlancak dıyolar çocuğu üşüteceksin dıyolar bronşit olur çocuk karnında dıyolar ama dayanamıyorum sıcağa gerçekten doğumum zor olur mu ben çünkü hıc dıkkt etmıyorum yeterlı hava essın terlemıyim