depsizoo benımde son 10 gün kaldı sız benden 3 gun öndesiniz varmı doğum belirtileri neler yaşıyorsunuz cinsiyeti nedir? Benimki erkek hala beklemedeyız erkek çocukları 41 42 de dogdugunu soyluyorlar karnıma agrı gırınce doguruyorum diye seviniyorum ağrı geçince moodum düşüyor bende doğurmak istiyorum😃