Sadiye_07 çok su iç cnm ben çok faydasını gördüm su içmenin. Bir de vücuduna saf zeytinyağı sür. 8
Aydayım daha hiç çatlamadım. Ama bence tek sebebi su. Su içmelere doyamıyorum. Su içmekten karnım ağrıyordu o derece yani. Annem harita gibi çatlamış biri. Yani genetik yatkınlığım olmasına rağmen. Su kurtardı diyebilirim. Tabi inşallah bundan sonra da olmaz