Soniiii27_1 11haftalik hamileyim grip oldum ne iyi gelir benim gbi grip olan varsa ne yaptınız geçmesi icin
GoncaClk Soniiii27_1 bende 10 haftalık hamileyim akşam birden grip oldum burnum akıyor gözlerim sulaniyor hicbsey yapamadım daha 🙄 öneriler varsa bende alırım ☺️
Akrepbebek GoncaClk Soniiii27_1 ben otrivine kullaniyorum. Gece uyumadan sıkıyorum sabah kalktığımda iyileşmiş oluyorum.en hizli kurtulma yöntemi.
Mom654 Soniiii27_1 bir kaç gün daha bekleyip teste yap vakalar çok olmuş onun dışında ballı limonlu ılık su iç ben karabiberde attım yeni yeni iyileştim
Soniiii27_1 Mom654 soğuk su içmekten oldu geçmedi hastaneye gittim vitaminli serum taktilar iyi geldi