Bende o haftalarda öyle oluyordum hala oluyorum.hatta acile gitmiştim.nstye bağlanmıştım pozisyon kasilmasi demişti kızlar doktor.Her çocuğun kendine has kişiliği var hareketli bebekler genelde öyle.oluyor.ben 38+1im.suan geceleri asla uyuyamiyorum.hem göğsüme hem rahmine baskı yapıp sürekli bir noktada toplaniyor.