Sahsenem2021 canım ben de 25. haftada 50 mglik yaptırdim. 161 çıktı şekerim. Dirke diyetisyene çıktım o gün. Liste verdi. 3 gündür diyet uyguluyorum. Bı dahaki kontrolüm 25 inde. O zaman direk tokluk kan şekerime bakılacak. Yani kahvaltı yapıp gidecegim. Evet o içecek baya etkiliyor insanı. Ama önlem almak çok önemli. O yüzden doktorunun dediğini uygula canım yüklemini yap yine