3 gün önce doğurdum kızlar öncelikle Allah isteyen herkese bir avazda nasip etsin şimdi ben normal doğum bekliyordum herşey gayet normal 1.5 cm açıklık var fakat sonrası yok 40 hafta oldum doktorum da geçiktirme taraftarı değildi zaten neyse sezeryana karar verdim biranda ama çok korkuyodum normal doğumdan daha çok sezeryan den korkuyordum neyse karar verildi yatış yapıldı henüz 3 günlüğüz 3 gün önce odamıza geçtik beni almalarını bekliyorum geldiler ben çok sakindim ameliyathaneye gittim etrafıma bakmamam söyleniyor yine sakinligimi koruyorum daha sonra seçenek sunmadılar tabi belden iğne yaptılar hiç acımadı hissetmedim bile daha sonra yattım bacaklarım hissisleşti gitgide doktorum geldi ve başladılar herşey çok kolaydı bebeğimi gördüm yanıma getirdiler Allahım çok teşekkürler çok güzel bir duygu sonra götürdüler karnımda çekişmeler hissediyorum ama ne acı ne başka bişey sonra uyuya kalmışım odada uyandım uyuşukluk yavaştan gidiyor ama agrılar geliyor acayip gaz sancım var bagırıyorum resmen tabi kesi yeride cabası o gün bu sancıları çektim her defasında agrı kesici ilaçlar serumlar yok geçmiyor çıkmıyorda daha sonra 6 saat geçti beni kaldıracaklar ayağı ben kalktım oturdum ama gözüm bir karardı kuşaklarım duymuyor bayılmışım meğer kansızlık varmış ayıldım kan takviyesi yaptılar bide kalp romatizması bardı bende çarpıntıda oldu tabi sonra o günü acı sızı ile atlattım bir Yandan da iki ucuda yara olan göğüslerle bebeğimi emzirmeye çalışıyorum Allahım kimseye göstermesin böyle acıyı ama Allah kimseyede kaldıramica yük vermezmiş ikinci gün biraz daha rahat gaz çıkarıcı ilaç verdiler o iyi geldi tek sorunum gazdı onun dışında çok şükür ağrıya dayandım yürüyemiyodum şimdi 3. Günündeyim çok şükür Allah’ıma kimseyi korkutmak istemem benim bünye bide kansızlık ve kalp hastalığı tetikledi kızlar onun dışında kızıma kavuştum ya acı macı bize işlermi bacı 🤣🤣🤣🤣🤣🤣