Dryadeniz Sizi en iyi ben anlarım galiba, 20 haftaların başında yaptırdığım detaylı ultrason sonrası neredeyse 2-3 haftam üzüntü ile geçti. Aynı şekilde solda parlaklık görünüyordu, detaylı ultrasonu yapan kendi doktorum değildi başka bir doktordu, sonra kendi doktoruma sordum o da çok olumlu konuşmadı sadece bizi NİFTY TESTİne yönlendirdi, sonuçları çok yüksek oranlı olan testlerden. Yaptırsam mi yaptırmasam mi diye içim içimi yedi, çünkü 2li ve 3lü tarama testlerini de yaptırmamıştım sırf ihtimal olan şeyler beni üzmesin diye ama yine aynı durumla sınandım. Sonra NİFTY TESTİne karar verdik çünkü kalan haftalarda kendimi üzmek ve bebeğimi üzmek istemedim neyse sonucu bilelim ona göre hareket edelim istedim. Rabbime şükürler olsun sağlıklı sonuç geldi.
Yani şimdi size ilk vereceğim tavsiye sakın vir ihtimalle kendinizi ve bebeğinizi aşırı üzmeyin ama insanın endişe etmesi de çok normal anlayabiliyorum. Eğer maddi olarak sizi yormayacaksa NİFTY TESTİ yaptırın derim