Hanımlar 5 saattir suni sancı alıyorum, ebe tekrar tekrar açıklık kontrolü yapıyor ama geldiğimden beri bir ilerleme yok sancım var ama açıklık hiç yok 2 saat daha beklenicek eğer bir gelişme olmazsa sezeryana alınıcam ben ve bebeğim için dua eder misiniz🙏🏻 Kendimi normal doğum için çok şartlamıştım sezeryan denince içimde bir korku oluştu ağlamaktan kendimi alamıyorum😢 ne olur benim ve bebeğim için dua edin kızlarr🙏🏻❤️