Kızlar ben gayet normal ve enerjik bir gebelik geçiriyorum bulantı haricinde. Şimdi de uçakla aktarmalı şekilde ananemin yanıma gitmek istiyorum ama aktarmalarla 8-9 saati bulacak yolculuk. Tek başıma yapabilir miyim risk mi almış olurum sizce (cumartesi doktoruma da soracağım ama tecrübe eden varsa fikrini belirtirse çok sevirim)