es_aybala Hafif kızarıklık ve kaşıntı var bugün doktora sordum pişik kremi kullanabilirsin dedi. Bu arada mantar falan değil. Bu durumda desitin pişik kremi kullanan var mı
es_aybala Çamaşırını sık değiştir bol su iç dedi. evdeyken çamaşır giymiyorum akıntı rahatsız ediyo sık tuvalete çıkıyorum zaten sürekli kuru tutmayada çalışıyorum