feride3757 canım beşik en fazla 6 ay kullanılıyor sonrası atlama düşme riski çok çok yüksek maalesef bunu yaşadık uyuor sanarken 2 saniyede attı kendini aşağı oğlum 😢 tomografi çektirdik o günler çok zordu çok şimdi çok şükür oğlum 3 yaşında kız kardeşine hamileyim ve bence size maddi olarakta tavsiyem beşik yerine park yatak alın zaten iki kademeli büyüdü mü içine koy oyuncakları ile bile oynasın bir yere giderken koy çantasına götür yanında beşik merakınız yoksa bence en en iyisi ve hamişlere tavsiyem 😁😁