esrvl normal anne için kolaylik bebek için zorluk , sezerywn anne için zorluk bebek için kolaylık dediğini bilirim doktorumun ama sunu bil ki bebek nasil gelmek istiyosa oda o şekilde oluyo çok bilirim arkadaşımın 9 cm açılması olmuş ama ağrısı sancısı yok bide bakti çocuk doğdu çokta bilirim ki saatlerce sancı çekip dünyaya getirmek çok da bilirim ki sezeryan dan memnun kalmayan toparlanamayan çokta bilirim ki sezeryan olup 3 günde toparlanan ( 1 hafta da toparlandim 1 hafta ailem yanımda kaldılar sonra herkesi evine gönderdim o gün bugündür tek başıma bakıyorum