esrvl Bugün tahlil yaptırdım. Sonuçlarım çıkmış bu lökosit eritrosit enfeksiyon mu oluyor? Doktora salı günü göstereceğim.
esrvl Karanfill evet o zaman enfeksiyon var. Peki enfeksiyon normal doğuma engel mi bebeğime bulaşır mı🥺 38+3 haftayım
esrvl Ysmmmnn doğumda bebeğime bulaşır mı? Daha randevuma var salı günü gidicem. Daha öncede enfeksiyon geçirdim antibiyotik kullanmıştım geçmişti tekrar alıp kullansam olur mu?
Ysmmmnn esrvl soktorunuz değerleriniz ebakarsk yine verr veya vermez kaç haftalıksınız gebeliktr sürekli tekrar eden bir surum enfeksiyon
esrvl Ysmmmnn 38+3 haftayım. Salıya kadar randevu yok salı gidicem alsam mı önceden kullandığım ilacı. Doğumda bebeğime geçer mi 🥺geçerse tedavisi nasıl oluyor
esrvl Karanfill peki doğumda bebeğime geçer mi bundan korkuyorum. Eğer geçerse nasıl bir tedavi uygulanır?
Ysmmmnn esrvl hiç bilmyrm ama doktorunuza danışmadan almayınnilacı belki değerleirniz diğerine göre daha düğktür farklı bir ilac yazar
esrvl Karanfill zaten bu şeker yüzünden 39 haftada doğum oluyor dedi salı doğum için konuşacağız dedi. Ama normal olacağı için nasıl gün verecek ki hadi gün verdi diyelim suni sancı ile mi doğumu başlatır.😟 kusura bakmayın çok soru sordum
Karanfill esrvl sanırım suni ile başlatır ama siz yine salıyı bekleyin. 🙈 bakalım doktorunuz ne diyecek