Kızlar bugun akşam saat 9 da acile gittim sancım var gibiydi ilk deneyeyimim olduğu için anlayamadım 39+1 im bu arada, doktor önce ultrason ile sonra alttan baktı parmakla açıklık varmı diye. Açılmam olmadığını sancımda olmadığını söyledi eve geldim duşumu aldım ıhlamur içtim az önce lavaboya geldim(öncesindede gelmiştim ama) çamaşırım baya kan olmuş ilk adet günü gibi sonra acaba muayeneden mi dedim tekrar çamaşırımı değiştirdim 5 dk oldu şimdi baktım biraz daha gelmiş buna. Deneyimi olanlar bakabilir mi lütfen..