Almilanur yalniz suyunuz geldiyse bekleme luksunuz yok :( hemen hastaneye gitmelisiniz. Enfeksiyon riski artiyor sizi endiselendirmek istemem. Suyunuz gelmemis olsaydi evet sanciyi evde cekin normal. Ama artik sona gelmissiniz Allah kolaylik versin ve lutfen cok acil sekilde hastanenize gidin :) hayirli dogumlar diliyorum.