nrdansubasii16 benim bebeklerim doğar doğmaz yoğun bakıma gitti o yüzden bebek için ne gerekli bilemiyorum ama siz kendinize bol bol önü düğmeli tişörtler bluzlar alın. Ben çok zorlandım iki tane aldığım için. Lohusa çok terlermiş meğer bilmiyodum bi gecede üç kere tişört değiştim sırılsıklam oluyordu.
depend mutlaka ama mutlaka alın benim hayatımı kurtardı. Doğum yapalı 8 gün oldu üçüncü paketi aldım.
ben dikişlerimden dolayı pijama giymeye iki gündür başladım mutlaka elbise bulundurun yanınızda hem pedinizi değiştirirken de çok kolay oluyor. Benim elbiselerim önü açılmadığı için üstüme düğmeli şeyler giyip altım çıplak durdum hep.
göğüs ucu kremi ben mumsy natural kullandım sürekli güçlü vakumla süt sağmama rağmen maşallah hiç yara olmadı ama ilk sağımdan beri kremi ve kantaron yağını düzenli dönüşümlü kullanıyorum.