Merhaba 3 gün önce düşük yaptım doktorum kan sonuçlarıma bakınca kızamıkçık aşısı vurulmamı istedi bu aşıyı vurulunca 2 3 ay korunmam gerekiyormuş çevremdekiler bunu ilk defa benden duyduklarını söylediler başınıza böyle bi durum geldimi hiç duydunuz mu bu doğru birşeymi açıkçası biraz endilelendim çünkü kazara hamile biel kalmamam lazım bebekte Allah korusun sakatlık gibi bir sorun bile olabilirmiş fikirlerinizi bilgilerinizi paylaşırmısınız?