Firdevss167 Bkre dikişlerim dün çok acıdı benim bugünde az az acıyor hala canım ya spinal oldum ama bastırdıklarını felan hissettim baya karnıma
Susu41 Çok şükür bende doğum yaptım kızlar, size bişey sorcam ayağımdaki şişlik geçmedi sanki daha çok şişti aranızda böyle olan varmı