Irmakayla Kızlar allahın izniyle sabah 2. Sezaryenimi olucam heyecan korku mutluluk hepsini bir arada yaşıyorum dualarınıza ihtiyacım var sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız insallah🤗
nvn-mutlu Irmakayla sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah Rabbim huzurlu mutlu sağlıklı bir şekilde büyütmek nasip etsin ohhh mis gibi kokusunu alıcaksın sabah 🥰❤️
KumsAlyaa Irmakayla rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip Etsin hayırlı uğurlu olsun inş lütfen canım bu duyguyu yaşamak isteyen bana ve isteyen herkes için de dualarını eksik etme doğum zamanı Allah yardımcın olsun
Irmakayla KumsAlyaa cok sağolun kesinlikle dualarmdan eksik etmem sizi rabbim herkeze nasip etsn insallah
burcu1225 Irmakayla Ben 3 yapcam riskli bende korku var bebegimde geriden geliyor 2 hafta psikolojim maf oldu sag saglim cikalim insallah sag saglim yavrularimjz aliriz insallah
Eymen-ss Irmakayla Benimde ilki sezeryan buda sezeryan olucak da gün vermedi daha merak ediyorum bende ne zaman olucak diye o yüzden sordum 🤗 saglikla gelsin bebisiniz inşallah kolay bir doğum olsun 🤲