Ruhak merhabalar bebeğiniz doğmuş sağlıkla büyütün inşallah benimde 2 düşüğüm var şimdi tekrar gebelik düşünüyorum ama corasprin ve folik asit dışında hiç bir önleme gerek duyulmadı sizinde durumunuz benzerdi sanırım doktorunuz kimdi acaba ve korkularla nasıl başa çıktınız birçok doktora danıştım birşeye gerek yok diyorlar ama insan birşeyler yapmak istiyor,sevgiler..