Duamm sormazmıyım ilk düşükten sonra ben tüm pıhtılaşma testlerini yaptırdım doktor doktor gezdim sonuçlarımı gösterdim kimse iğneye gerek duymadı doktorumda bizde demekki o sağlıksızdı dedik,2.sindede olunca yıkıldık doktorum bende bunu hiç beklemiyordum dedi.Şimdi eşim ve ben kromozom tahlili yaptıracağız.İnşallah Allah bir daha göstermez isteyen herkesede nasip eder🙏🏻