isme karar veremedik kura çektik esimin dedigi oldu ben istemedim en son esim senin dediğin olsun dedi ama aradan zaman gecti gene aklina yatmadı kendi dedigi isim için o olsun dedi.. Birde boyle genelleme yapayım dedim hangisi daha hoş geliyor sizlere bakalim 😊
bugun tam 30 haftaligiz ❤