Umay21_ Kızlar çok hoşuma gidiyor bunu almak istiyorum ama aranızda kullanan var mı nasıl kullanışlı mı bilmek istiyorum da İki renkte hoşuma gidiyor kızım için istiyorum sizce hangi renk
kubraytekinayan Umay21_ bende tercihimi park yataktan kullandım çevremdeki çoğu kişi tahta belik önermedi görsellik olarak sepet beşikler çok hoşuma gidiyordu onu alma taraftarıydım fakat çok kullanışsız olduğunu. Duydum ve park yatak aldım pişmanda değilim 🥰
Parsss Umay21_ ben koyu grısını tercıh edıcem sıradan demıs bırısı bi çok fonksiyonu var illa cicili bicili mi olması gerekiyor ne mana
Erkenanne Umay21_ ben calipso 2 kullanıyorum diğer calipso prime dan biraz daha geniş bej rengi aldım bende kızım için çok kullanışlı tatile bile onunla gittik beşiğini istio die eşim 4 ay göreve gitti ben annemlere beşiğini götürdüm küçük bı çanta haline gelio her yere goturuosunuz
gokcekocyigit07 Bana göre çok sıradan, görsel olarak hoşuma gitmiyor bu tarz bez şeyler ama çevremde alıp memnun kalan da çok😊
Umay21_ gokcekocyigit07 görsellik daha çok ikinci planda aslında ben kullanışlı olsun istiyorum biraz yorumlara göre karar vericem ☺️
gokcekocyigit07 Umay21_ yani tabi tercih meselesi ama ben mobilya beşik aldım anne yanı da olabiliyor kademeli üstelik de epey büyük, oldukça kullanışlı, ama bu markadan da genelde herkes memnun, renk olarak üstteki güzel, sağlıkla kavuşalım 😊🤲
Mery123 gokcekocyigit07 mobilya beşik tam sizin yatagınızın hizasına geliyor mu? Ben tam aynı hiza olsun isttoryorum
Umay21_ kubraytekinayan sepet beşikler benimde hoşuma gidiyor çok tatlış ama sanırım 6 ay kadar bir süre yatabiliyorlarmış açıkçası ben uzun vadeli ve kullanışlı olmasından yanayım 🧸
Umay21_ Parsss herkesin zevki farklı canım olsun ama sıradan değildir çünkü çevremde herkes bana park beşik önerdi var demekki bi bildikleri
oykut Umay21_ bende yeni aldım hatta kurdum kurulumu falan acayip basit. 3 ay sonra kullanacağım ama hep olumlu yorumlar gördüm. Tarzı basit görünebilir ama benimde önceliğim kullanışlı olmasıydı hep okuduğum yorumlar o yöndeydi umarım pişman olmam 🙏
QOH Umay21_ bizim beşiğimiz var ama seyahat için park yatak da almam gerekiyor,bunu beğendim ama daha karar veremedim markasına.Kullanıp memnun kalan vardır umarım.
buseskzn Umay21_ ben elelebaby markasının aldım gri çokta memnunum istediğin her yere taşınıyor hem de anne yanı oluyor 🤗 oğlum 1 buçuk yaşında hala onda yatıyor ben de çok tahta beşik sepet beşik istedim ama sonra sizin gibi düşünüp görselden ziyade kullanışlı olsun istedim her türlü kullanışlı 🤗
Mom2525 Umay21_ arkadaşım kullanıyor benimki de yolda, kızı iki yaşında ve öğle uyku saatindende kenarından girilen yerden girip yatmayı da çok seviyor. Kullanışlı bence göze de gayet hitap ediyor bende üstteki rengini sipariş verdim 🌼
Mom2525 Umay21_ https://imgyukle.com/i/cODsQ Geldi t dakikadan daha kısa bir sürede oturduğum yerde kurdum kuruluşu çok kolay özellikle sormak istediğin olursa sorabilirsin