Okuloncesi06 Benim kendi sigortamdan muayene oluyorum ama tamamını karşılamıyorlar gibi bir şey duyduk o yüzden sordum doğum için ücret ne kadar, ne kadar fark öderiz diye
FusunF Okuloncesi06 onu sormalısınız gidip ama bizim de muayene de indirim oluyor fakat Doğum paketi karşılamadı
FusunF Okuloncesi06 Rica ederim 😇 özgül kafadara gidiyorum gayet iyi bir doktor memnunum ilgili de ayrıca sürecim sıkıntılı geçiyor maalesef kanama alanımdan ötürü siZin nasıl geçiyor
Okuloncesi06 Ben de Türkan hanıma gidiyorum az konuşup net bilgi veriyor ama memnunum geçmiş olsun sağlıkla doğar inşallah
FusunF Okuloncesi06 inşallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız 🤲 ben daha 13. Haftamdayım sizin ne kadar güzel az kalmış