adrmz54 Teşekkür ederim🌺Spinal anestezi oldum, iğneyi asla hissetmedim yarım saat 40dk arasında bitti, çok kolaydı. Baş ağrım yok, dikişler anesteziden 3 saat sonra gibi ağrımaya başladı ama ağrıkecisici yapıyorlar. Ameliyattan çıktıktan 6saat sonra ayağa kaldırdılar, korseyi de o zaman taktım