Havva1995 35 haftalık oldum ne yapcam doktor acil sezeryan diyor pzt öğrendim gebelik koleztası olduğumu ne yapmam lazım başına gelen duyan var mı 🥰
Havva1995 Woman3535 vardı ursactive diye bi ilaç kullandım ama değerler pek düşmüyor 5 6 doktora acil alacaz diyor
Woman3535 Havva1995 anladım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Bende 1-2 haftadır kaşınıyorum sürekli ilk başta göbek deliğim ve çevresi kaşınmaya başladı sonra tüm vücudum sormak istedim bu yüzden 🙏🏻
Havva1995 Woman3535 kaç haftalıksın hemen alt ast değerlerine baktır canm bende çok kaşınıyordum bu hastalık cıktı
Havva1995 Woman3535 kaşıntı icin işte ast alt kan değerleri gebelik koleztazı araştır bak istersen erken dıgum riski oluyor