Afedersiniz ama az önce rahmimde baskı olduğunu yazmıştım buraya normal mi diye bebegin kafası asagidaydi çünkü neyse yaklaşık 3 saattir idrar yapamıyorum tuvaletim var karnim patlicak sanki günde 3 litreye yakın
Su içiyorum malum sıcak 3 saattir hep tuvaletteyim 1 2 damla ya yapıyorum ya yapmıyorum dakikalarca tuvalette kalıyorum hastaneye bir gitsemmi ya karnim patlicak şimdi