Muleyke1 Merhaba arkadaslar 7 haftalık hamileyim.. ananaslı meyve suyu çekiyor canım sürekli:) İçsem bir zararı var mıdır, içen var mi? İnternette de okudum ama tatmin olamadım
Taze1anne Muleyke1 yaa bende öyleydim 1 ay boyunca inanır mısın sadece ama sadece ananaslı meyve suyu içmek istiyordum 😅 içiyordum da bol bol ama artık hiç canım istemiyor ☺️
Esma97- Muleyke1 ananasın kendisi doğumu kolaylaştırdığı için gebeliğin sonlarına doğru öneriliyor sadece . Ama marketten alınan hazır meyve sularının için de aroması olduğu için aynı etkiyi yapar mı bilemedim . Bence tatmin olacak kadar içip çok abartmayın ihtimalleri bile düşünmek lazım 😊
Taze1anne Muleyke1 Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz. Tabii çokta abartmamak lazım sonuçta paket hazır gıda. 🥰