2kezanne1 evet benimkide erkek yok ben türkiyedeyim ama yok yani milyon isim içinden birtanede evet ya işte bu diyemiyorum bilmiyorum niye hala bebek diyorum karnımdakine 😂 eşim hasta bjkli tutturdu kartal koycam diye diğer çocuklarımında ismini kendi koymuştu sinir oluyorum yani bi kerede benim istediğim olsun yok kartal isminide hiç sahiplenemedim arada diyeyim diyorum kendi ağzımda eğreti duruyor sanki töbe yarabbim ben bilemedim napçağımı inşallah siz güzel bişey bulursunuz