Sevgili anneler sabah 05:30 da yatışım yapılacak, kızımıza kavuşacağız inşallah rabbim nasip kısmet ederse 🤲🏻.. çok heyecanlıyım ve korkuyorum.. 🌸 önce normal doğum denicez suni sancı verilecek çatım darmış eğer gelmezse sezeryan olacak dua eder dua beklerim rabbim evlat bekleyen herkesi sağlıkla hayırla yavrularına kavuştursun 🤲🏻❤️