Zeyyyn Ben sütü sade içemediğim için kakaolu süt ya da nesquik içiyordum. Abim Dr bana sürekli küçüklüğümden beri neleri ne kadar nasıl yemem gerektiğini dikte edip durur. 🤦🏼♀️ Nesquik kakao vs duyduğumda kızdı şimdiden çocuğunu gelecekteki hastalıklara hazırlıyorsun yani bunlarla diye. Kesinlikle tüketme onları dedi, kakao görünce sizinle de paylaşmak istedim. 🙏🏻