sweettyy19 bu testi sadece bir gün yapmamalısınız adet bittikten sonra gergin aynı saatte yapmalısınız. Hatta ben öğlen 1 de yapıyordum ve bir saat önceden tüm yeme içmeyi kesiyordum. Şu an bu resme bakılacak olursa yumurtlama yok. T çizgisi C kadar koyu ya da daha koyu olması lazım. Ama en doğru sonuç İçin her gün yapmalısınız