Ezgi14 Gunesozby Uzak durulmasi gereken besin grubunda değil. Bende tuketiyorum pek yemek yiyemedigim icin. Ama faydali bir seyde değil islenmis bir gida urunu cunku
Cansu10 Gunesozby her sabah bende yiyorum sütü başka türlü içemiyorum en azından böyle süt giriyor miğdeme 😄
Sinem35 Gunesozby sütü ben de o şekilde içebiliyorum yani çocuklar için yapılan bir şey çok da zararı olduğunu düşünmüyorum doktora danışmak en doğrusu yine de
Eliffff Gunesozby canım ne faydali. Ne değil.çok şekerli olduğu için.ama ben sütü birtek öyle tüketebiliyorum.