Hasretkurtum Merhabalar bende 6+3 haftalık hamileyim ilk 3.5 haftalık ken öğrendim beta değerim 1337 cıktı 5 gün sonra 8666 2 gün sonra 11789 3 gün sonra 25799 sizce sıkıntı varmı etrafta sürekli can sıkıcı yorumlar alıyorum benim gibi olan var mı
zehranurr Hasretkurtum etrafta ki herkeste her şeye laf buluyor. O kadar çok kişi var ki Yüksek değerle öğrenen takılma yani canım. Herkeste farklı artar bende adetim 7 gün geçmesine rağmen düşük bi değerle öğrendim mesela
sehrengiz_8 Hasretkurtum canım kesen göründü ise korkma bu artışlar kişiden kişiye değişiyor ve iki günde bir de güzel artmış değeriniz belki üzerine görmüş de olabilirsiniz
Deniiiza Hasretkurtum ben ilk ogrendigimde 2360di ve 4+3ken ogrendim. 2 gunde bir hemen hemen ikiye katlayarak çıktı Suan 16+3 olduk oglum da ben de gayet saglikliyiz. Beta yüksekliği kötü bişey değil
Hasretkurtum zehranurr zehranurr mol gebelik diye birşey diyen, var kanser de artan diyen var varda var psikolojim bozuldu biraz bide ben vajinismus hastasıyım ardından yumurtalıkta over kisti ameliyatı oldum olmaz dedikleri an umudumu kesmiştim mucize oldu bizim için
Sevgikaya1525 zehranurr benimde öyle adetim 15 gün geçti 2500 leri sonunda gördüm ve keseyi ise doktor vajinal muayene de gördü yani o güne kadar hep korkmuştum çnkü adet günüm betam 67 çıkmıştı hemşire düşer dedi tutmaz ya da dış gebelik olur dedi şükür oğlum benle 34+2 olduk🙈🙏
Hasretkurtum UsanmazPandaaa doktor gördü ama kesin konuşmadı 2 hafta sonra gel hayırlı olsun dedi geçti kimseye kulak asma dedi haklıymış
merve-shnbs Hasretkurtum neden hep kötüyü söylüyorlar ki belki bebek ikizdir. İkiz bebeklerde de değer çok fazla oluyor
Hasretkurtum yaseminan aaa nasıl anladınız benim de içime o doğuyor millet kız diyor sürekli ama özellikle eşim kız diyip duruyor bende erkek hissediyorum
yaseminan Hasretkurtum canım erkek bebeklerde beta hcg değeri hızlı yükseliyor benim oğlumdayken laboratuvarda çalışan bi tanıdığımız sana şimdiden söyleyim bebek erkek demişti ben öyle olupta yanılan görmedim ama tabi ki hayırlısı 😃
Morvy Hasretkurtum niye bir sıkıntı olsun ben 29.000 ile öğrendim bence gayet iyi yükselmiş işte hatta şuan doğumu bekliyorum☺️
Hasretkurtum yaseminan sağlıklı sı olsun da kız erkek farketmez Allah Salih kul olmasını nasip etsin inşallah eşim kız ı bense erkek ama en başı sağlıklı sı cnm
Benferus Kızlar bende 844le öğrendim 4+4 tü. bir gün sonra kan verdim 5243 çıktı. Herkes farklı farklı şeyler söylüyor. İnsan tedirgin oluyor pazartesi inşallah keseyi görmeye gidicem nasipse 🙏🏻