dakpinar- Ben teşekkür ederim 💜🥰 başlarda bende bunun telaşına çok girdim aman şunu yemeyeyim aman bu şöyle kilo yapar diye stres oldum, bir anda ödem gaz kaynaklı şişkinliği görünce gözüm çok korktu ama ilerledikçe karnımı sevmeye başladım. ☺️ Sağlıklı ve yeterli beslendikçe bence çok fazla kilo alacağımızı da düşünmüyorum. ☺️ Mesela ben her gün 3 4 kaşık pekmez, 1 bardak muzlu ballı süt, ceviz, kaşar peynir muhakkak tüketiyorum. Oğlum tosun gibi olsun da boğum boğum bacaklarını yiyebileyim diye. 🙈🥰