Mooommyy1 Son 4 gundurr bi anda vücudumu ates basiyo midem bulaniyo kusma istegi geliyo. Cok kotu oluyorum.. normal mi .
Oykum_pinar38 Mooommyy1 bulantı kusma yok ama fena ateş basıyor kızarıyorum resmen hatta evvelki gün düştüm bayıldım tansiyonum düşmüş doktorum olabildiğince serin ortamda kal soğuk içecekler tüket dedi sıcaklar bu aylarda çok etkilemiş bu arada 35+5 im
MerveCeren Mooommyy1 mide bulantısı yok ama fena ateş basıyor sürekli duşa atıyorum kendimi havalar bizi 2 kat daha fazla etkiliyor sanırım🤦🏻♀️
Mooommyy1 Oykum_pinar38 benimde son zamanlarda ayni sekilde terleme ve ates basmasi oluyo elim ayagim bi an tutmuyor gibi hissediyorum ve aninda bulanti geliyor cok kotu oluyorum..
Oykum_pinar38 Mooommyy1 dikkat et kendine soğuk içecekler tüket Bi de bol bol açık havada kal bence açık hava iyi geliyor bana ayyy hayırla şu 3 hafta geçse Bi
EceZ MerveCeren kafamın terlediğini ilk defa gördüm 😦 aniden sırılsıklam oluyorum menopozda gibi 🙄 günde 2 progestan fitil kullanıyorum onun da etkisi büyükkmüş😓