Eaf Kizlar 3 kilo olmuş bebegim 2 hafta önden gidiyor mus acaba daha alır mi doğuma kadar normal yapamicam bu gidişle 😔
ASL93 Eaf benim yavrumda önden gidiyor. 34 haftalıkken 2700 demişti,iri bebek 1 hafta önden gidiyor denildi ama anne baba da iri normal demişti
02112017 Oy maşallah 🙂 bende tam tersi 3 olsun bian önce istiyorum erken doğum olursa diye korkumdan 😊
Gamzemirenver Bizimde 3 du. Yemene dikkat et dedi doktor biraz meyveyi ve sütü azalttım çocuğum o hafta az kilo aldı üzüldüm bu seferde 😊 tekrar aynı şekilde yiyorum valla
Eaf Gamzemirenver normal olmaz diye korkuyorum yoksa bisey degil aslında fazla da yemiyorum ama hergun dondurma yiyorum ondan mi acaba