AnnesiyimM53 son 3 ayda tekrar başlıyormuş bulantı benimde 28 haftalıkken tekrar başladı ama benim kullandığım vitamin hapından kaynaklanıyordu heralde çünkü sabah uyanınca gayet iyi oluyordum hapı içip kahvaltımı yapmaya başladığımda aniden midem bulanıp yediklerimi çıkarıyordum bulantı hapınada tekrar başladım ama işe yaramadı vitamin hapını içmedim bigün denemek amaçlı o gün hiç midem bulanmadı benimki bu yüzden oluyormuş ama çoğu hamilede son 3 ayda tekrar bulantı başlıyormuş normal yani