Sevtugm doktoruna mutlaka sor ama bebeğin pozisyonu gereği baskı hissediyor olabilirsin
birde ihtimal olarak magnezyum eksikliğinden olabilir bu tarz şeyler yaşandığında takviye verildiğini duymuştum mutlaka doktora bahsetmek lazım bu tarz şeyleri benim de arada oluyor uzanıp yatıyorum bi süre dinlenince bişi kalmıyor