Kızlar bir doktor kıza benziyor boş gördüm dedi diğer doktor erkek gibi değil kız yönü yüksek dedi son bugün gittiğim devlet hastanesinde ki doktor erkeğe benzettik biz dedi pembeleri aldım deyince niye erkenden alıyosunuz diye sitem etti şuan 17+5 haftalık.. şimdi ben kime inanayım sonradan erkek çıkan var mı erkek olsa şimdiye kadar görmezlermiydi organını :) ben anlayamadımmm