Buraya çok güzel bir doğum hikayesi yazmayı çok isterdim. Doğuma sancıyla gittim ilk dogumum sezaryendi bu da sezaryen olcakti sancılarım çoğalınca doktor yatışımi yaptı 38+0 gunlukken dogumum oldu. Aslında hastane doktor hemşireler okadar iyilerdi ki onlardan yana hiçbir sıkıntım olmadı çok şükür. Doğum zamanim geldiginde ameliyathaneye alindim biran önce dogumum olsun yavrumla odama gideyim diye dört gözle bakiyordum. Yavrumu getirip yanagima koydular mis gibi kokuyordu teni sıcacıktı paşamın.. ben biran önce odama gidip yavruma kavuşmayı istiyordum doya doya koklamayi. Sonra hemşire bebeğimi kontrol için aldı ve benim ameliyatim bitti. Odama çıktım bebeğimi bekliyorum gözlerim kapıdan ayrilmiyor. İçeriye hemşire girdi bebeğimin kontrolünün biraz daha süreceğini söyledi içime bi sıkıntı düştü o anda. Yinede içimi ferah tutmaya calistim. Aradan 2 saat geçti hemşire tekrar geldi ve bebeğimin solunumunda sıkıntı olduğunu kuveze alınacağını hastanede yer olmadığı için başka hastaneye sevk edileceğini söyledi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü o anda. Gözyaşlarım sel oldu cektigim tüm acıları biranda unuttum okadar çaresiz hissettim ki kendimi. Ama toparlanmaliydim. Koridora yurumeye ciktigimda herkesin odasında bebegini görüyordum benim odamsa bomboştu okadar zoruma gitti ki.. herkesin odasından bebek aglama sesi gelirken benimkinden pompa sesi geliyordu. Süt sagarken kucağımda hayal ettim hep yavrumu. Çok zor çok acı bir tecrübeydi benim için.. bugün tam bir hafta oldu bebeğim hala kuvezde. Durumunun iyiye gittiğini söyledi doktor . Daha da iyi olcak inşallah canım oğlum. Sizlerden tek isteğim dua. Allah rızası için dualarinizda bizede yer verin. Biran önce sağlıkla kavusalim oğlumla. Çok özledim çok😭 hayatımda ilk defa kendimi bukadar çaresiz hissediyorum . Allah’ım evladı küvezde olan tüm annelere dayanma gücü versin tüm bebeklerede şifa inşallah 🙏