39haftamdayım dün gittim bebek 3400kg daha ne ağrı ne sancı var 200 250 gram daha alsa 3700 3800 olabilir 41 haftaya kadar [bekletiriz dediler 41 hafta beklesem 4 4250 olur hadi diyelim 3700 kg kizlar normal doğurabilir miyim bu kilodaki bebeği ilk gebeliğim cok korkuyorum 1 haftam var en geç 2 hafta