Hanımlar merhaba, doğumdan itibaren bebekler için üretilmiş kolonya ve parfüm kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bir yerde okuduğum yazıya göre bebeklerde zamanla astıma yol açıyormuş. 🤔 Kullanan var mı ? Kullanmayı düşünen var mı ? Fikirlerinizi merak ediyorum.