Merhaba arkadaşlar. Herkese sağlıklı hamilelikler diliyorum. İlk çocuğumda hastanemden de doktorumdan da çok memnundum. Ama doktorum hastane değiştirdi. Aynı hastanede farklı bir doktora mı gitsem eski doktorumun olduğu hastaneye mi gitsem kararsız kaldım. Sizin deneyimleriniz ya da görüşlerinizi merak ettim. Sevgiler ❤️