GamzeIleri Benimde öyle oluyordu Canım uzanırken , uyurken, sabah aniden o acıyla uyanıyordum olduğu zamanlar düzenli soda tüketiyordum halbuki 🤷🏻♀️ Bu aralar düzenli olmasa da süt ve muz tüketiyorum faydası oldu sanırım ☺️...
Demekki bazı dönemlerde şiddetli bazı dönemler de hafif yaşanıyor ben hafif yaşayanlardanım şu sıralar