badembid bugün aldım Ve çok araştırarak aldım, çevremde kullananlar ve net üzerinden kullanıcı yorumlarına kadar baktım. Yolda kullanan gördüğümde kendilerine bile sordum 🤣🤣🤣 Herkes memnun olunca fazla kafamı karıştırmadan doona da karar kıldım. 😅 kendisinin ağırlığı 7 kg. Bebekle düşününce çokta fazla ağır olacağını sanmıyorum. Pratik bir bebek arabası zaten. Sürüşünü ve kullanımını eşimle şöyle bir gözden geçirdik kesinlikle çok rahat. ☺️