Sinembsr Minnosun 25.hafta da yapılabılıyor diye biliyorum zaten sağlık ocağın aıle hekımlerınde ki hemşirelerde bu konuyla ilgili arayıp bilgilendiryorlar diye biliyorum
Gulce5038 Minnosun herkes 20. Haftada olmus bni neden 19. Haftada cagrdınız dedm 16. Haftadan itibaren vurulabilir dediler
Taze1anne Minnosun ben 2 gün önce oldum tam 19. haftama girdiğim gün. İki gündür kolumun üstüne yatamıyorum ağrı oluyor, böyle olanlar var mı bilmiyorum. İkinci aşım da 1 ay sonrasına. 🌸
Minnosun Benim 21+3 ebe aramadı ben aradım bu hafta gel dedi ben de rahat dizdim bugün gitmedim yarın giderim acaba gecmi kaldım ben
Eflinn57 Minnosun 19. Haftaya oluyor ama benim 20. Haftada oldu problem olmuyor. Baya ağır geçiyor benim süreç kolımda şişlik, kızarıklık ve bayağı ağrı var 🥲