gizemlianne hastanede kızamıkcık(rubella) taraması yaptırın,eğer bağışıklığınız çıkmazsa kızamıkcık geçiren insanlardan uzak durursanız sorun yaşamazsınız.
Olumlu olmaya çalışın stres bebeğiniz için herşeyden daha kötüdür.Sağlıklı beslenip düzenli yürüyüşler yapın(doktorunuz yasak koymadığı sürece)
Sağlıkla gelsin inşallah!