Ezgi1211 Bilmiyorum kizlar ama içimde bir heycan var bir olacak hissi var hayırdır inşallah haydi posta düşün hepinizz 😊😊 Gecenin sözü : YAPRAK döker bir yanımız bir yanımız bahar bahçe 💐🍂
Sali3 Kuzusu Ezgi1211 rabbim gönlünüze göre versin inşallah isteyen hiç kimsenin kucağı boş kalmasın 🙏
Minik_mucizem2 Ezgi1211 bazen hisleriniz gerçekten doğru çıkıyor bazen de yanitabiliyor . Geceye bırakacağım söz ise “ vaktinden önce çiçek açmaz ” hersey vaktini bekler doğru vakit gelip çattı mi herşeyin en güzeli nasib olur . InsaAllah bizlere de herşeyin hayırlısı nasip olur 🥰
annesinin_beybisi Ezgi1211 ben de az önce düğünden geldim herkesin kucağında bebek bir benim kucağım boştu allahım dedim kuru dallara bile can veriyosun bizim de kucagimizi doldur😕
Kuzusu Benim de bugün iğnemin 9. Günü test yaptım silik çizgi çıktı ama sevinemiyorum tam iğnenin etkisidir diye(
Sali3 Kuzusu bu arada genelde postalarda iğne testi etkilemez diyolar ama benim pek bilgim yok kan verdiniz mi hakkınızda hayırlısı inşallah 🌺
Arfe Kuzusu bende 9. Gün yapmıstım sılıktı doktoruma sordumda etkısı gecer o güne demıstı şimdi 19 haftalık olduk kızımla umudunu kaybetmee bende var kan ver derım🥰
Kuzusu Sali3 inşaAllah çok teşekkür ederim ☺️bilmiyorum ki bazıları 10. Günü geçmesi lazım test için diyor bazıları da etkilemez diyo herkeste farklı oluyo galiba ☺️